Webáruház

Pincérhívó rendszer nem csak éttermeknek

Pincérhívó rendszerrel elsősorban éttermekben találkozhatunk, hiszen mint a nevében is szerepel, pincérek használják a munkájuk megkönnyítése, gördülékenyebbé tétele érdekében. A pincérhívó nem más, mint egy elektronikus készülék, ami segítségével az étterme vendége jelezni tud a pincérnek, ha rendelni, vagy fizetni szeretne.

A pincérhívó rendszerek működése nagyon egyszerű elven működik. Az vendég az asztalon talál egy hívógombot, ami megnyomásával jelzést küldhet a felszolgálónak, ha szüksége van a segítségére. A pincér oldalán vagy pincérhívó karórára, vagy egyéb kijelzőre megérkezik a jelzés a pontos asztalszámmal, így a pincér azonnal értesül róla, hogy hova hívták.

Ez egy nagyon szuper rendszer, a működési elve egyszerű, ezért a kereskedelem, vagy az ipar más területein is használható. A készülékek használata a vendég, vagy ügyfél részéről nem igényel semmilyen tudást, hiszen csak egy gombot kell megnyomnia. A másik oldalon a karórát, vagy kijelzőt pedig az üzlet már kialakított működéséhez lehet illeszteni.

A NEXT Irodatechnika korábbi eladási statisztikája alapján a hasonló pincérhívó rendszereket előszeretettel alkalmazzák, tüzép telepeken, kamion parkolókban, gyárakban, üzemekben, orvosi rendelőkben, de még élelmiszerüzletben is találkozhatunk vele.

Utóbbira egy példa, amikor a cukrászpultra helyeztek el egy hívógombot, ahol nincs mindig állandó személyzet. Amikor valaki süteményt szeretne vásárolni, csak megnyomja a hívógombot és az illetékes kolléga pincérhívó órája azonnal jelez neki, hogy várják a cukrászpultnál. Nincs felesleges várakozás, az alkalmazottaknak nem kell folyton a pult elé pillantaniuk, hogy várakozik-e ott valaki. Elégedettebb lett a vásárló is, a munkatárs pedig nyugodtan végezheti egyéb teendőit.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Back To Top